En son konular
» ban!
Cuma Eyl. 03, 2010 6:29 am tarafından 4evergee

» benden sonra kim yazar..
Çarş. Mart 10, 2010 8:29 am tarafından Sefiltura

» üsttekini avatarı ?!
C.tesi Şub. 20, 2010 11:05 am tarafından wicked game

» günlükk xD
Cuma Şub. 12, 2010 4:46 am tarafından LH

» şu anda ne dinliyosunuz.??
Paz Şub. 07, 2010 10:14 am tarafından Sefiltura

» aklına ilk geleni yazz
Çarş. Şub. 03, 2010 3:24 pm tarafından ŞiZoFReN

» emo gencin hazin sonu :D
Perş. Ocak 21, 2010 11:02 am tarafından ~~YeSıM ~~

» Akinator
C.tesi Ocak 02, 2010 9:38 am tarafından God Hates Us All*||

» Ayakkabı numaranızla yaşınızın alakası
C.tesi Ocak 02, 2010 9:20 am tarafından God Hates Us All*||

Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma


lynZ

9 sayfadaki 12 sayfası Önceki  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki

Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  H@yGeE Bir Cuma Eyl. 26, 2008 3:50 am

evet gözlüklü hali çok şeker en sondada çok masum durmuş aww
avatar
H@yGeE
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1957
Yaş : 28
Nerden : yan balkondan
Kayıt tarihi : 07/02/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Cannibal Corpse Bir Cuma Eyl. 26, 2008 4:06 am

schwaRzcheN demiş ki:
ama göz altları çok berbat gerçekten Very Happy mor ya da çökük olsa anlıcamda kabarık kabarık bi garip kk
Aynı Seda Sayan'ın ki gibi kk ttt
avatar
Cannibal Corpse
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1369
Yaş : 25
Nerden : Portland XD
Kayıt tarihi : 19/02/08

Kullanıcı profilini gör http://gcturkiye.gooforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  ~~YeSıM ~~ Bir Cuma Eyl. 26, 2008 8:54 am

ne çhok güsel nede çhok çirkin idare ederr ttt ttt
avatar
~~YeSıM ~~
mcrfan

Mesaj Sayısı : 3624
Yaş : 98
Nerden : pc^m denn =)
Kayıt tarihi : 03/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  nazdorovje! Bir C.tesi Eyl. 27, 2008 8:16 am

şerefsiz karı çok cüzil cıkmıss Mad
avatar
nazdorovje!
mcrfan

Mesaj Sayısı : 694
Yaş : 24
Nerden : Allah'ın s*ktrettiği bi yerden
Kayıt tarihi : 22/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  extraordinary Bir C.tesi Eyl. 27, 2008 1:45 pm

yhaa walla ne yalan söliim en gsl halleri diebilirimm Rolling Eyes ben bile daa gslim nan gee nerden buldu bu karıyıı lool
avatar
extraordinary
mcrfan

Mesaj Sayısı : 767
Yaş : 24
Nerden : spamın yanından diebilsem keşkee ..ahh bilom ahh
Kayıt tarihi : 27/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Middle East Technic Uni. Bir Ptsi Eyl. 29, 2008 4:19 am

gerard da aşırı yakışıklı bi adam diilki bnce lynz le çok yakışıolar Razz



fotoğraf yeni .. bu adam nereye bakıyorrr lol! Laughing bn lynz evlendikten sonra böle şelere dikkat ediyo diye düşünmştüm çünkü hiç kıçı fln gözükmüodu ta ki bu fotoya kadar lol! gerard bu fotoyu görse ne derdi acabaa lol! he heh Laughing
avatar
Middle East Technic Uni.
Burcuu(Admin**)

Mesaj Sayısı : 2530
Yaş : 99
Nerden : L.A
Kayıt tarihi : 31/12/07

Kullanıcı profilini gör http://mychemicalromance.coolbb.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Cannibal Corpse Bir Ptsi Eyl. 29, 2008 4:29 am

Ay yarıldıııııııııım lol! .Ee bende olsam bende bakarım kardiiş lool lool lool ı-ııı
avatar
Cannibal Corpse
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1369
Yaş : 25
Nerden : Portland XD
Kayıt tarihi : 19/02/08

Kullanıcı profilini gör http://gcturkiye.gooforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  extraordinary Bir Ptsi Eyl. 29, 2008 5:17 am

bakılmicak gibe deilki yawww lool kız olmama ramen ben bile bakıormm kk ama ne yalan söliim fizik gsll durmuşş Rolling Eyes Wink gsl çıkmış beaa ben şu dier bazı fotolarını sewmiormm sahneden atlıyo yha millllet tutuyo o anı sewmiorm işdee No
avatar
extraordinary
mcrfan

Mesaj Sayısı : 767
Yaş : 24
Nerden : spamın yanından diebilsem keşkee ..ahh bilom ahh
Kayıt tarihi : 27/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  mychem Bir Ptsi Eyl. 29, 2008 7:27 am

evlendi diye değişicek diildi zaten yine aynı lynz Razz gerardla kişilikleri benziyor.. gerçekten gee için en doğru kişi lynz ayyy

mychem
mcrfan

Mesaj Sayısı : 598
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 22/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  ~~YeSıM ~~ Bir Ptsi Eyl. 29, 2008 9:26 am

hehehee her yeri meydandaa ttt walla phende olsam bakardımm ttt www
avatar
~~YeSıM ~~
mcrfan

Mesaj Sayısı : 3624
Yaş : 98
Nerden : pc^m denn =)
Kayıt tarihi : 03/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  thaly_gerard Bir Salı Eyl. 30, 2008 1:48 am

Mad Evil or Very Mad No sinir şey
avatar
thaly_gerard
moderatör

Mesaj Sayısı : 706
Yaş : 31
Nerden : With Gee
Kayıt tarihi : 24/01/08

Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/heartbreakerrocker

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  The Angel In The Hell.. Bir Salı Eyl. 30, 2008 1:01 pm

yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk
avatar
The Angel In The Hell..
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1133
Nerden : ölülüğün körü . . .
Kayıt tarihi : 23/01/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Middle East Technic Uni. Bir Salı Eyl. 30, 2008 2:04 pm

The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!
avatar
Middle East Technic Uni.
Burcuu(Admin**)

Mesaj Sayısı : 2530
Yaş : 99
Nerden : L.A
Kayıt tarihi : 31/12/07

Kullanıcı profilini gör http://mychemicalromance.coolbb.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  JuMbY..! Bir Salı Eyl. 30, 2008 2:21 pm

schwaRzcheN demiş ki:
The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!

lool lool
avatar
JuMbY..!
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1159
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 24/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Cannibal Corpse Bir Çarş. Ekim 01, 2008 4:50 am

schwaRzcheN demiş ki:
The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!

Bende miyopum hih ttt
avatar
Cannibal Corpse
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1369
Yaş : 25
Nerden : Portland XD
Kayıt tarihi : 19/02/08

Kullanıcı profilini gör http://gcturkiye.gooforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  glugluglu Bir Çarş. Ekim 01, 2008 2:17 pm

schwaRzcheN demiş ki:
The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!

+1 miyop ve lens

ve bnm sağ 5 sol 6 Very Happy körün bi alt modeli Very Happy
avatar
glugluglu
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1652
Yaş : 104
Kayıt tarihi : 22/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  nazdorovje! Bir Perş. Ekim 02, 2008 4:31 am

glugluglu demiş ki:
schwaRzcheN demiş ki:
The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!

+1 miyop ve lens

ve bnm sağ 5 sol 6 Very Happy körün bi alt modeli Very Happy

ciddimi lan dumur
avatar
nazdorovje!
mcrfan

Mesaj Sayısı : 694
Yaş : 24
Nerden : Allah'ın s*ktrettiği bi yerden
Kayıt tarihi : 22/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  glugluglu Bir Perş. Ekim 02, 2008 7:46 am

valla ciddi lan Very Happy

lensler yokken etrafı sadece bi renk bulutu gibi görüorm Very Happy
avatar
glugluglu
mcrfan

Mesaj Sayısı : 1652
Yaş : 104
Kayıt tarihi : 22/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  ---|-| !! ''Whampirella Bir Perş. Ekim 02, 2008 11:05 am

The Angel In The Hell.. demiş ki: yıgıt karı lynz cheers

lol! koptum yahh ttt
iyi mal kendini gösterir desek Laughing (bu gibi durumlarda bunu kullanıorum Very Happy )
avatar
---|-| !! ''Whampirella
mcrfan

Mesaj Sayısı : 2966
Yaş : 26
Nerden : her yerden çıkabilirim xD
Kayıt tarihi : 11/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  mychem Bir C.tesi Ekim 04, 2008 5:20 am

glugluglu demiş ki:
schwaRzcheN demiş ki:
The Angel In The Hell.. demiş ki:yigidin malı meydanda olur ...
her yiğidin bı malını meydana koyus seklı vardır ...
yıgıt karı lynz cheers

nıye dalga gectınız lan bende mıyopum dumur kk

bnde miyopum lensleri çıkarınca dünyam bulanıyo lol!

+1 miyop ve lens

ve bnm sağ 5 sol 6 Very Happy körün bi alt modeli Very Happy
oha burda herkes miyop galiba bende miyopum ve şeffaf lens kullanıyorm lol! lol!

mychem
mcrfan

Mesaj Sayısı : 598
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 22/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Middle East Technic Uni. Bir C.tesi Ekim 04, 2008 11:35 am

bnm çevremdeki insanların %99 u miyop ve lensli zaten lol! okulda lens ya da gözlük kullanmayan yok gibi lol! sitede kör çıktı lol!
avatar
Middle East Technic Uni.
Burcuu(Admin**)

Mesaj Sayısı : 2530
Yaş : 99
Nerden : L.A
Kayıt tarihi : 31/12/07

Kullanıcı profilini gör http://mychemicalromance.coolbb.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  mychem Bir C.tesi Ekim 04, 2008 1:06 pm

türkiyenin geneli böyle galiba lol! kaldıım yurttada bi çok kişi kullanıyor Razz

mychem
mcrfan

Mesaj Sayısı : 598
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 22/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Middle East Technic Uni. Bir Perş. Kas. 06, 2008 9:45 am

gerard la çıktıkları tek hafta projekt r. turundan fotolar koyucam Very Happy burda gerard la çıkmaya başladılar lol!



erkek elleri lindsey in kalçasını beklerken lol! gerard ın bunu görüpte sinir olmıcana öldürseniz inanmam lol!



çok çirkin çıkmış burda lol! evlendikten sonra güzelleşti zaten bnce ttt



ee gerard lynz den etkilenmesinde naapsın kk biliosunuz garibim sürekli sahnenin altında lynz i izliodu kk o öldüresiye alkışlar bu manzaraya değer gerard ttt
avatar
Middle East Technic Uni.
Burcuu(Admin**)

Mesaj Sayısı : 2530
Yaş : 99
Nerden : L.A
Kayıt tarihi : 31/12/07

Kullanıcı profilini gör http://mychemicalromance.coolbb.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  Zeboim...! Bir Perş. Kas. 06, 2008 9:53 am

zuhah gee lynz le diil kalçalarıyla evlenmiş bence Razz
avatar
Zeboim...!
mcrfan

Mesaj Sayısı : 2481
Yaş : 24
Nerden : Krell'in yanından-işkenceye devam xD-
Kayıt tarihi : 14/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

hihiii: Geri: lynZ

Mesaj  ~~YeSıM ~~ Bir Perş. Kas. 06, 2008 10:06 am

iLk resim berbad yhaa eLLettirio resmen kendinii böööyyy ttt
GEE shen nerden buLdun bu ucubeyi yhaa güseL desen güseL diiL ttt
sadece orasını burasını açmaı biLirrr ttt ttt
son resimdede dizLeri hep mosmor oLmuş (OH ii oLmuşş lol! böö )
avatar
~~YeSıM ~~
mcrfan

Mesaj Sayısı : 3624
Yaş : 98
Nerden : pc^m denn =)
Kayıt tarihi : 03/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

9 sayfadaki 12 sayfası Önceki  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz